La Conselleria d’Educació implantarà el curs 2026-2027 el Batxillerat d’Excel·lència a l’IES Llorenç Villalonga de Palma, l’IES Joan Ramis i Ramis de Maó i l’IES Algarb de Sant Josep. L’oferta inicial serà de 130 places i inclourà les modalitats de Ciències i tecnologia i Humanitats i ciències socials.
Hi tendran prioritat d’accés els alumnes guardonats o amb millors resultats als nous Premis Extraordinaris d’ESO. El programa està pensat per a estudiants amb alt rendiment i oferirà una formació més exigent i especialitzada.
Educació es reunirà en les pròximes setmanes amb un grup d'experts i representants de la comunitat educativa per crear un nou decret que definirà com s'aplica aquesta mesura