Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Un dels afectats ha hagut de ser traslladat a l'hospital de Son Espases. El foc ha fet malbé cinc vehicles
Tres persones han resultat ferides per intoxicació de fum en un l’incendi que s’ha declarat en un garatge de Cala Major, a Palma. Tot apunta que el foc hauria estat intencionat.
Un dels tres afectats ha hagut de ser traslladat a l’hospital de Son Espases. El foc ha fet malbé 5 vehicles.
El foc hauria començat en un vehicle estacionat i s’hauria estès a quatre cotxes propers, cosa que ha provocat una espessa columna de fum, que ha pujat per les escales i s’ha escampat per tot l’edifici.
Els veïnats han estat desallotjats a temps, manco tres persones del darrer pis que han hagut de ser rescatades pels bombers i ateses pels serveis d’emergències.
La policia continua investigant les causes de l’incendi.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols