Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Un dels afectats ha hagut de ser traslladat a l'hospital de Son Espases. El foc ha fet malbé cinc vehicles
Tres persones han resultat ferides per intoxicació de fum en un l’incendi que s’ha declarat en un garatge de Cala Major, a Palma. Tot apunta que el foc hauria estat intencionat.
Un dels tres afectats ha hagut de ser traslladat a l’hospital de Son Espases. El foc ha fet malbé 5 vehicles.
El foc hauria començat en un vehicle estacionat i s’hauria estès a quatre cotxes propers, cosa que ha provocat una espessa columna de fum, que ha pujat per les escales i s’ha escampat per tot l’edifici.
Els veïnats han estat desallotjats a temps, manco tres persones del darrer pis que han hagut de ser rescatades pels bombers i ateses pels serveis d’emergències.
La policia continua investigant les causes de l’incendi.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada