La Policia Nacional ha detingut aquest dissabte tres persones de nacionalitat italiana per una discussió a s’Arenal de Palma.
Segons els agents, ahir horabaixa els acusats es van desplaçar en cotxe al domicili d’un altre italià. Allà començà la discussió. L’inquilí del pis li va prendre la navalla a un dels increpadors i li clavà a un dels individus, perforant-li el pulmó. Tots es varen desplaçar a Son Espases perquè atenguessin el ferit, però allà la discussió va continuar.
La baralla ha acabat amb dos d’ells detinguts per temptativa d’homicidi i l’altre per lesions. Avui passaran a disposició judicial.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil