Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Estudien segon de Batxillerat al col·legi Sant Josep Obrer de Palma; dues d'elles fan la modalitat científic-biològic, i l'altra, el tecnològic
Són na Leyre, na Leire i na Paula. Tres joves que trenquen la mirada temerosa cap als números i les fórmules químiques. Estudien segon de batxillerat al col·legi Sant Josep Obrer de Palma; dues d’elles fan la modalitat científica-biològica, i l’altra, la tecnològica. Tenen clar que volen vincular el seu futur professional a la ciència.
Na Leyre vol estudiar química, l’altra Leire vol fer biologia, i na Paula està a mig camí entre una enginyeria o arquitectura. Ens conten que els seus referents són principlament els mestres que s’han trobat al llarg de la seva etapa educativa, que els han fet estimar la ciència i, per descomptat, sentir-se’n part important. Afirmen que no han patit discriminació en cap moment. Són conscients que s’ha fet molta feina per visibilitzar la figura de la dona en l’àmbit científic, però encara queda camí per recórrer. Na Leyre ens explica que encara falta molt per fer, sobretot, pel que fa a la possibilitat de la dona d’accedir a càrrecs més alts.
Ara centren la seva mirada en la selectivitat, una prova més que els apropa a convertir-se en totes unes professionals de la ciència.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals