Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Les víctimes han sortit de la via i les primeres hipòtesis apunten a que anaven massa ràpid
Tres joves han perdut la vida avui dematí a la carretera que uneix el Port d’Alcúdia i Artà, després de patir un accident de trànsit. El conductor ha perdut el control del vehicle a l’altura de les corbes de l’encreuament que va cap Santa Margalida, i tant ell com els altres dos ocupants han mort a l’acte.
A una vorera de la carretera han quedades les restes del cotxe en què viatjaven els tres joves que han perdut la vida en la carretera que va d’Artà a Alcúdia, a l’alçada de l’encreuament que va cap a Santa Margalida.
Hi ha un parell de corbes que són perilloses. S’hi pot anar a 90 quilòmetres per hora, però es recomana que s’hi vagi com a màxim a 70.L’accident d’aquests joves han tengut lloc abans de les corbes, en direcció a Capdepera, ha estat a la recta quan, segons les primeres investigacions, han perdut el control del vehicle, han sortit de la calçada i s’han estampat contra un arbre.
Res no s’ha pogut fer per salvar les seves vides, i han mort tots tres a l’instant. Són dos joves de 22 i 23 anys, i un tercer, a qui els investigadors han tengut molts de problemes per identificar.
De fet, els Bombers han hagut fer feina de valent per treure els tres ocupants del cotxe, ja que hi havien quedat atrapats.
L’accident ha tengut lloc devers les i 8 mitja del dematí, i tot d’una la Guàrdia Civil ha regulat el trànsit, i ha començat les tasques d’investigació. Les primeres hipòtesis apunten a l’excés de velocitat com la causa probable del fatal accident.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància