Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Entrevista amb Inma Gascón, enginyera agrònoma, paisatgista i una gran apassionada de la natura
El programa Meteo d’IB3 Televisió ha entrevistat l’enginyera agrònoma, paisatgista i gran apassionada de la natura Inma Gascón, que recomana tres llibres relacionats amb la naturalesa i la ciència. Tot, amb motiu del dia de Sant Jordi, que es celebra demà, 23 d’abril.
La primera recomanació és La invención de la naturaleza, d’Andrea Wulf, que recull la biografia d’Alexander von Humboldt, l’heroi perdut de la ciència i pare de l’ecologia. Perdido en el paraíso, d’Umberto Pasti, és la segona. Un llibre que Gascón defineix d’extraordinari i “especialment singular, perquè l’autor s’involucra al lloc i explica el progrés i els seus efectes des del punt de vista de la pèrdua de la cultura, del paisatge i dels recursos”.
La tercera i darrera recomanció és El sentido del progreso de mi obra, de l’escriptor espanyol Miguel Delibes, un referent i amant de la naturalesa, i que parla en aquesta obra de com ens estam allunyant de la naturalesa i amb l’estam atacant i afectant amb una velocitat excessiva.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata