CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
A Eivissa, la demora és de mes i mig i a Menorca no n'hi ha
En total, tres mesos de demora és el temps que marquen les llistes d’espera de les autoescoles de Mallorca. Segons l’Associació que aglutina els professors, la culpa la té l’escassa plantilla d’examinadors: només 8 per totes les Balears. Uns professionals que no s’han adherit a la vaga estatal d’examinadors, però tot i així, l’espera ha passat de tres setmanes a tres mesos en dos anys.
Per això, l’Associació de Professors d’Autoescoles de les Balears demanen 5 examinadors més per les Illes. L’Associació tem que l’espera afecti la formació dels alumnes ja que molts no poden permetre’s fer tant temps de pràctiques. Un fet que confirmen el mateixos estudiants.
A Eivissa la demora és de mes i mig i a Menorca no n’hi ha.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició