Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Ha estat en un incendi intencionat dins un supermercat
EFE/ Elvis González
27Tres persones han mort aquesta matinada a Santiago de Xile. Ha estat en un incendi intencionat dins un supermercat. És la conseqüència més greu registrada fins al moment dels disturbis que viu la capital xilena.
El succés ha passat en el context dels disturbis i saquejos que hi ha a Santiago. L’origen d’aquesta situació és la disconformitat de la ciutadania per les pujades de les tarifes del metro.
Després dels aldarulls d’aquests dies, el president Sebastián Piñera va decidir suspendre la pujada de les tarifes.
Santiago de Xile està en Estat d’Emergència des d’ahir i també en toc de queda. Algunes estacions de metro han estat incendiades també en les darreres hores.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva