Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els treballadors han refusat una darrera oferta d'un increment salarial del 8% enguany i de gairebé el 20% en quatre anys
Si no hi ha cap canvi de darrera hora, aquesta matinada començarà a Eivissa la vaga indefinida del servei de recollida de fems als municipis de Sant Joan, Sant Josep i Santa Eulària.
Les empreses han fet una darrera oferta d’un increment salarial del 8% i del 19,5% en 4 anys, que els sindicats han considerat insuficient i han refusat. En demanen un 10% enguany i un 25% acumulat en 4 anys. Ja de matinada, els treballadors es reuniran en assemblea per decidir si finalment inicien la vaga.
A Santa Eulària, l’Ajuntament ha fixat uns serveis mínims en els quals la recollida de residus es redueix en un 50% i amb funcionament en dies alterns. El paper, el cartó i els envasos es recolliran dos dies per setmana; i el vidre un cop per setmana, amb serveis d’entre el 30 i el 50% del que és habitual. La neteja de platges i la resta de serveis cauran fins al 30 o el 40%, excepte la neteja viària, que no estarà operativa i només atendrà serveis urgents.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora