CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Aquestes detencions poden aclarir les connexions exteriors de la cèl·lula jihadista
La policia francesa, en col·laboració amb els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil, ha detingut tres persones que estarien relacionades amb els atemptats d’agost a la Rambla de Barcelona i Cambrils.
Els tres detinguts tendrien relació directa amb Driss Oukabir, que actualment està en presó preventiva, i que va llogar la furgoneta amb què es va cometre l’atropellament mortal a la Rambla.
Les detencions s’han fet als departaments de Gard i Tarn, a Occitània, on la policia francesa ha escorcollat diversos domicilis. Aquestes detencions poden aclarir les connexions exteriors de la cèl·lula jihadista.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició