Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Aquestes detencions poden aclarir les connexions exteriors de la cèl·lula jihadista
La policia francesa, en col·laboració amb els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil, ha detingut tres persones que estarien relacionades amb els atemptats d’agost a la Rambla de Barcelona i Cambrils.
Els tres detinguts tendrien relació directa amb Driss Oukabir, que actualment està en presó preventiva, i que va llogar la furgoneta amb què es va cometre l’atropellament mortal a la Rambla.
Les detencions s’han fet als departaments de Gard i Tarn, a Occitània, on la policia francesa ha escorcollat diversos domicilis. Aquestes detencions poden aclarir les connexions exteriors de la cèl·lula jihadista.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit