Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Així s'amplia l'horari d'atenció al client a l'estació de Maó, però encara queden 4.500 cites pendents de recol·locar
Imatge d'arxiu.
108Tres nous inspectors s’incorporen avui al servei ITV de Menorca. L’empresa compleix així amb el compromís de reforçar la plantilla per mirar d’agilitzar les revisions de vehicles, que acumulen milers de cites pendents. Avui, aquests 3 professionals comencen a fer feina, la qual cosa, permetrà ampliar l’horari d’atenció al client a l’estació de Maó. A partir de dilluns, s’atendran vehicles de 7 del dematí a 20 del vespre.
Ampliar la plantilla és una de les principals dificultats que té la concessionària del servei per poder atendre la demanda existent. A hores d’ara hi ha 4.500 cites pendents. En els darrers 15 dies s’ha aconseguit recol·locar i, per tant, avançar, 667 revisions. Qui vulgui reservar hora per passar la ITV ha de trucar a l’estació directament. La pàgina web no permet agafar cita.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
El taxista afectat per la topada amb l'autobús de l'EMT explica l'accident a IB3 Notícies