Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Els Bombers de Mallorca han hagut de rescatar els ocupants del vehicle que han quedat atrapats en el seu interior
Un total de tres persones han resultat ferides després que el cotxe en el qual viatjaven bolcàs, a Binissalem, a l’altura del quilòmetre 22 de l’autopista Dt.-13, direcció Alcúdia.
Segons ha informat Bombers de Mallorca aquest dissabte, el succés ha tingut lloc a les 15.21 hores i han hagut de rescatar els ocupants del vehicle que havien quedat atrapats en el seu interior.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva