Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Un dels ferits, un home de 89 anys, ha patit cremades al 30 per cent del cos i està ingressat a Son Espases
Un incendi a Palma ha causat tres ferits aquesta matinada. L’incident s’ha produït a les sis i mitja del dematí al tercer pis d’un edifici del passatge de la Cala Sant Vicenç.
Dues dotacions de bombers han sufocat les flames i tots tres han estat traslladats a l’hospital. Un home de 89 anys ha patit cremades al 30 per cent del cos i està ingressat a Son Espases. També ha sofert cremades lleus el seu fill, que ja ha estat donat d’alta.
El cuidador de l’home, que viu al pis de sota i ha pujat a salvar-lo, s’ha intoxicat pel fum. Tot apunta que una estufa hauria ocasionat l’incendi.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears