França ha despertat amb les imatges de tres policies, que pegaven una pallissa a una persona negra dins el seu domicili privat. La víctima, un productor musical, assegura també que va rebre insults racistes per part dels agents.
Els policies, per la seva banda, diuen que van interceptar el productor al carrer sense mascareta i que aquest els va dur fins al seu estudi on va tractar de llevar-los les armes. Els agents estan convocats avui davant la brigada d’afers interns de la policia, que té oberta una investigació sobre els fets.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular