La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Les persones rescatades han patit sobretot fractures de turmell
Imatge d'arxiu.
184Els Bombers de Mallorca han hagut de fer, almanco, fins a tres rescats de muntanya per fractures de turmell en aquest dia festiu, Primer de Maig. En dos dels casos els accidentats han hagut de ser evacuats per l’helicòpter de la Guàrdia Civil.
Un d’ells ha estat al torrent de Muntanya de Pollença. S’hi han desplaçat dotacions d’Inca i d’Alcúdia. L’home rescatat també ha patit un fort cop al maluc. Ha hagut de ser evacuat amb l’helicòpter com també una altra persona accidentada a la zona de Valldemossa. A més, han hagut de portejar per terra un altre excursionista a la zona de punta de Can Barragot, a Santanyí.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat