Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La víctima ha de passar per una operació d'urgència després de patir diverses fractures i cops al cap
 234
                                
                
                
				234
                La Guàrdia Civil ha detingut tres turistes alemanys per presumptament agredir un taxista que els va dur des de s’Arenal de Llucmajor fins a un agroturisme de Petra. El conductor, de 70 anys, va patir diverses fractures i cops al cap, després que els seus clients l’acusessin d’haver robat un dels seus telèfons mòbils.
Segons expliquen des de l’Agrupació d’Auto-Taxi Balears, els agressors serien tres policies alemanys. Segons fonts han confirmat a IB3 Notícies que els tres homes ja han passat a disposició judicial a Manacor i que han quedat en llibertat. Mentre que el taxista ha de passar aquest dimecres per una operació d’urgència.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
