Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

Són turistes que arribaren a les Pitiüses 24 hores abans que el Govern espanyol decretàs la cancel·lació de viatges
A Eivissa, aquest dilluns dematí encara quedaven pendents per partir 250 turistes de l’Imserso. Està previst que al llarg d’aquest dilluns ja surtin tres vols des de l’aeroport eivissenc que s’han avançat per retornar-los al seu lloc d’origen.
Es tracta de viatgers que varen arribar a l’illa 24 hores abans que el Govern central decretàs la cancel·lació de tots els viatges del turisme sènior. De moment, encara hi ha quatre hotels oberts a l’illa pitiüsa. Una vegada desallotgin tots els clients, tancaran les seves instal·lacions.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears