Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La Junta Electoral Central amplia el termini per votar per correu
La Junta Electoral Central ha ampliat fins a aquest divendres a les 14.00 hores el termini per dipositar el vot por correu a les més de 2.400 oficines postals del país. Per aquest motiu, ha fet una contractació extraordinària de 4.500 persones per reforçar el repartiment i l’atenció a les seves oficines.
A més i, per tal d’evitar les llargues coes de gent al carrer esperant per dipositar el seu vot que s’han vist a diferents sucursals de la Península, a les Illes Balears les 67 oficines han ampliat el seu horari en una hora. Obriran mitja hora més prest i tancaran mitja hora més tard.
També 13 d’aquestes delegacions de Correus, les de major afluència, obriran avui fins a les 12 hores de la mitjanit. Són set a Mallorca, bàsicament, a Palma, les oficines de Maó i Ciutadella i quatre més a Eivissa, la de Vila, Sant Jordi de Ses Salines, Sant Antoni de Portmany i Santa Eulària des Riu. La de Formentera obrirà al públic una hora més.
Les persones que hagin sol·licitat el vot per correu i no arribin a temps a dipositar-lo a les oficines no podran votar diumenge de manera presencial.
Tota la informació sobre les eleccions generals
Correus ha atès en els darrers dos dies a més d’un milió de ciutadans en les seves oficines de tota Espanya per a gestionar el vot per correu.
Si dimecres passat els treballadors de Correus van admetre 250.000 vots per correu per a les eleccions generals i tambés les valencianes -“una de les xifres més elevades de la història”, segons l’empresa-, ahir dijous, penúltim dia de termini per a votar per aquest mètode, s’estima que van ser més de 150.000 votants.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca