Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les autoescoles diuen que no els surt a compte
Treure’s el carnet de conduir a Eivissa és impossible si es pateix una discapacitat física. Adaptar un vehicle suposa devers 2.000 euros d’inversió, més del que costa el cotxe en si, i les autoescoles diuen que no els surt a compte. Les persones amb discapacitat han de viatjar a fora.
Ángel Camarzana és un al·lot eivissenc de 19 anys que, quan en tenia 16, va patir un accident de trànsit que va resultar en l’amputació de la cama dreta. Ara, però, duu una pròtesi que li permet conduir un cotxe automàtic. Tot i això, ha hagut d’anar a Barcelona, on viu un cosí seu per treure’s el carnet en una autoescola amb un cotxe adaptat. Va haver de fer poques pràctiques abans d’aprovar l’examen i el cost del permís no es va elevar massa. Però les pràctiques eren més cares. A Eivissa, cap autoescola vol assumir el cost d’adaptar un vehicle per la poca demanda. Els alumnes discapacitats també poden aportar el seu vehicle per treure’s el permís, tot i que l’adaptació i homologació del cotxe tampoc es pot fer a cap taller d’Eivissa.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció