L'Alt tribunal considera que s'ha de mantenir la presó preventiva
El Suprem manté a la presó els polítics del procés. L’Alt tribunal ha rebutjat la petició que els 9 polítics havien fet després de la negativa d’Alemanya de lliurar Carles Puigdemont, acusat d’un delicte de rebel·lió.
Als seus recursos les defenses deien que, després d’aquesta negativa, l’escenari havia canviat. Però el que diuen els magistrats del Suprem és que la decisió d’Alemanya no afecta el procés obert a Espanya.
El tribunal considera que s’ha de mantenir la presó preventiva davant la proximitat del judici oral i la gravetat dels fets investigats.
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella