El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Victòria també del Fibwi Palma contra l'Hospitalet. El Palmer, per part seva, encadena la tercera derrota consecutiva
106
El Class Bàsquet Sant Antoni continua, una setmana més, la seva bona dinàmica. Els eivissencs aconseguiren a Tarragona i contra el coer, la cinquena victòria de la temporada. 65-84. Una gran defensa, fins a 14 triples i els 14 punts i 7 assistències d’Alex Llorca varen ser determinants. Bona aportació també del veterà Jordi Grimau, que va sumar 15 punts. Els pitiüsos són tercers a la conferència Est.
Triomf també del Fibwi Palma, que va superar l’Hospitalet per 85-79. I ho va fer, en part, gràcies a l’espectacular actuació de Milan Suskavcevic. El pivot montenegrí va acabar amb 23 punts, 17 rebots i 37 de valoració. L’interior del Palma ha estat l’MVP de la jornada. L’equip de Pau Tomàs aconsegueix la tercera victòria amb una aportació molt destacada també de Jorge Lafuente, amb 20 punts i 8 rebots.
Pitjor anaren les coses al Palmer Basket Mallorca. Derrota contra el segon classificat, el Cartagena per 84 a 67. Arminas Urbutis, amb 14 punts, va ser el màxim anotador dels mallorquins, que allarguen la seva mala ratxa a tres derrotes consecutives.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle