L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El Fibwi Mallorca, l'Hestia Menorca i el Palmer Basket varen caure en la jornada intersetmanal
En un partit ple de controvèrsia, tensió i molta excitació, el Fibwi Mallorca va caure contra el Palència i no va poder allargar el seu gran moment. Tot i fer 50 punts al descans i governar gran part de l’enfrontament guiat per Lisander Bracey, que va fer 16 punts, el Bahía San Agustín va perdre contra un rival molt físic que va viure del rebot ofensiu. A partir del tercer quart, l’arbitratge va trastornar el Palma. El conjunt de Son Moix va patir 4 tècniques, l’eliminació de Capalbo i l’expulsió de Pablo Cano.
Derrota també de l’Hestia Menorca, que va ser capaç de dur al límit l’Estudiantes. L’equip de Javi Zamora, tot i l’encert del conjunt madrileny, es va aixecar després de cada parcial i va arribar amb vida al darrer quart. Els triples de Jalen Cone, que va fer 19 punts, i la bona aportació d’Edgar Vicedo no varen ser suficients contra un rival que va fer un final de partit immaculat, liderat per Vaulet i el “Pato” Garino. El Menorca perd força i es queda amb només 4 victòries.
Optar a la victòria i fer una passa cap a la permanència cercava també el Palmer, que va sortir apallissat de Burgos. El Tizona, un rival directe, va fer 29 punts al segon quart i 27 al darrer, en un partit en què l’equip de Lucas Victoriano només va sumar 9 punts. 7 de 29 en triples i una defensa de paper varen retornar a la realitat el Palmer, que continua en places de descens i ofereix una imatge pobra fora de Mallorca.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari