Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
A falta de proves forenses, diversos objectes de l'època fan creure que es tracta de les víctimes que cerquen
Primers resultats de l’excavació de la fossa de Son Coletes, a Manacor. Els arqueòlegs han localitzat restes humanes que es creu que podrien pertànyer a represaliats pel franquisme. A falta de les proves forenses, diversos objectes que s’han trobat -com ara una bala, un botó o una sola de sabata de l’època- fan pensar als investigadors que les restes sí que corresponen al que cerquen.
Les restes s’han trobat en un punt de la zona d’excavació just devora del que creuen que era la fossa on els varen enterrar, que hauria estat destruïda, tot i que encara es pot entreveure com era la síquia. Es confirmaria així la hipòtesi que la fossa va ser remoguda durant la remodelació del cementeri entre els anys 1947 i 53 del segle passat. Els cossos han aparegut dotze dies després de l’inici de l’excavació.
La notícia ha estat molt ben rebuda a Manacor, ja que -per culpa de l’esmentada remodelació del cementeri- es creia que seria molt difícil trobar-hi cap resta. La finalització de l’excavació de la fossa està prevista per a finals de la setmana que ve, però atès els resultats, es preveu que s’hi hagi de continuar excavant en futures edicions del pla de fosses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals