CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La policia judicial practicarà en les pròximes hores l'autòpsia al cadàver
La Guàrdia Civil investiga la identitat del cos que ha aparegut aquest divendres surant a la bocana del club Nàutic de Santa Ponça.
Les primeres hipòtesis apunten que podria tractar-se de l’home desaparegut el passat 10 de desembre mentre pescava, molt a prop de les illes Malgrats.
La policia judicial practicarà en les pròximes hores l’autòpsia al cadàver per poder confirmar si es tracta del desaparegut que va caure a la mar després de ser arrossegat per un cop d’ona.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició