La Guàrdia Civil s'està fent càrrec de la investigació. Els agents han dit que no hi ha senyals de violència al cos
122
La Guàrdia Civil investiga l’aparició d’un cadàver a la mar en la zona d’amarraments del Jonquet de Palma. L’avís l’han donat aquest dilluns migdia uns turistes que passejaven per allà.
Els GEAS de la Guàrdia Civil han extret el cos. Es tracta d’una dona que vestia banyador i sembla que feia 3 o 4 dies que ja era morta. Encara està sense identificar. Els agents no hi han trobat senyals de violència. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Hi va haver tres vehicles implicats: dos turismes i un tractor