Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Havia sortit a bussejar ahir vespre
Una dona ha aparegut morta avui matí a Cala Marmassen, al Port d’Andratx, a una zona on se sol practicar submarinisme. Un grup de bussejadors ha trobat el cadàver a l’aigua i al lloc dels fets han acudit els serveis d’emergències, la Guàrdia Civil i la Policia Local.
Segons la Guàrdia Civil, la dona, de nacionalitat estrangera i resident a s’Arenal, hauria sortit a bussejar ahir vespre, tot i l’avís d’alguns coneguts, que l’havien previngut del perill de sortir tota sola. De moment es desconeixen les causes de la mort.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat