Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El cadàver era al seu domicili, a Santa Eulària, i la Guàrdia Civil no descarta que sigui un suïcidi
L’anestesista acusat d’abusos sexuals a dues infermeres a l’Hospital Can Misses ha aparegut aquest dilluns horabaixa mort al seu domicili. La Guàrdia Civil no descarta que sigui un suïcidi. Just aquest matí, el metge anestesista estava assegut davant la magistrada del jutjat penal número 1 d’Eivissa acusat d’abusos sexuals per part de dues infermeres de Can Misses. Denúncies interposades ara fa uns 6 anys i, per les quals, tant la Fiscalia com l’acusació particular demanaven 2 anys de presó i 5.000€ per cadascuna de les víctimes.
El judici ha quedat aquest matí vist per sentència i ha estat a l’horabaixa quan han trobat el cos sense vida del metge al seu domicili a Santa Eulària. Segons ha informat l’Oficina Perifèrica de Comunicació de la Guàrdia Civil, no es descarta que l’home s’hagi suicïdat injectant-se alguna substància que hauria causat la seva mort.
Els agents investiguen ara aquest succés i estan a l’espera de l’autòpsia del cadàver per confirmar aquesta hipòtesi i esbrinar la veritable causa de la mort.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
El succés va tenir lloc aquest dijous, després d’una baralla per un robatori