Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
L'immoble, de planta baixa i cinc pisos, amb 20 habitatges, es va esfondrar ahir dimarts després d'haver col·lapsat el forjat del sostre
Foto: EFE/Quique García
164Els Bombers de la Generalitat han trobat tres cadàvers davall els enderrocs de l’edifici de Badalona que es va esfondrar ahir dimarts al matí. Els serveis d’emergències han treballat tota la nit per tractar de localitzar tres veïns de l’edifici que no van aparèixer després de l’ensorrament.
L’immoble, de planta baixa i cinc pisos, amb 20 habitatges, es va esfondrar devers les 10.35 hores d’ahir després d’haver col·lapsat el forjat de la coberta de l’àtic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions