Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La ministra de Defensa, Margarita Robles, ha anunciat que es farà una investigació independent de l'accident que permetrà conèixer les raons del sinistre
Els equips de rescat han trobat restes del cos del comandant de l’Exèrcit de l’Aire que va morir aquest dijous en un accident a Múrcia.
Així ho ha donat a conèixer la ministra de Defensa, Margarita Robles, que també ha informat de la troballa del seu casc i el seient de l’aparell en el qual volava. Robles ha anunciat que es farà una investigació independent de l’accident que permetrà conèixer les raons del sinistre.
El pilot Eduardo Garvalena va morir en estavellar-se l’avió C-101 que pilotava. Aquest és el segon accident d’aquest model d’aeronau en els darrers mesos. L’anterior va ser el 26 d’agost i hi va morir un altre comandant.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària