Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Va desaparèixer després que diversos mitjans de comunicació locals informassin d'una denúncia per presumpte assetjament sexual
La policia sud-coreana ha trobat el cadàver del batle de Seül, Park Won-soon, hores després que s’informàs de la seva desaparició. El cadàver de Park, de 64 anys, ha estat trobat en un parc que hi ha a la muntanya Bukak, al nord de la capital sud-coreana.
La policia investiga la causa de la mort, encara que tot indica que es va llevar la vida.
Park va desaparèixer després que diversos mitjans de comunicació locals informassin d’una denúncia per presumpte assetjament sexual que hauria fet a una exassistent del regidor.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar