Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Un atac cardíac n'ha estat la causa
Aquest divendres, han trobat mort un britànic de 61 anys que jugava a golf amb un grup d’amics al camp de Son Muntaner, a Palma. Agents del cos científic de la Policia Nacional han determinat que la causa ha estat un atac cardíac.
La víctima estava jugant al golf amb altres persones i es va separar del grup per cercar una bolla. Com es torbava a tornar, els seus companys de partida varen anar a la zona a la qual s’hi havia desplaçat i varen trobar el seu cadàver.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada