Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La Societat Espanyola d'Ornitologia ha identificat un total de 60 substàncies contaminants diferents als principals hàbitats aquàtics de les aus nacionals
Col·laboradors i científics de la Societat Espanyola d’Ornitologia han pres 2.600 mostres a 140 zones humides a tot l’Estat. Hi han cercat contaminació invisible i han trobat gairebé arreu substàncies tòxiques a l’aigua i el sediment; en total, 60 derivats d’hidrocarburs, medicaments, microplàstics o metalls pesants.
Aquí, a les Illes, s’han centrat en s’Albufereta, a Mallorca, i els ha sorprès la presència per damunt de la mitjana d’un analgèsic. També hi han trobat restes de medicaments per a la pressió arterial, per davall de la mitjana, i presència de cafeïna, però no de nicotina. A més, han detectat retardants de flama i pesticides.
Per saber com han arribat els contaminants a àrees naturals d’especial interès, la investigació ha de continuar. Preocupen les substàncies que s’acumulen en l’organisme i poden afectar el sistema endocrí i reproductor dels éssers vius.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo