Les restes mortals estaven a la zona coneguda com la Canaleta, a 15 minuts caminant del seu vehicle, que estava estacionat a l'aparcament de l'embassament
La família va demanar la col·laboració difonent la imatge d'Audrey. / ARXIU
249Els Bombers de Mallorca han trobat el cos sense vida d’Audrey Marcaillou, la dona francesa de 39 anys que estava desapareguda des de fa prop d’una setmana.
La unitat canina dels Bombers ha localitzat les restes mortals de la dona a la zona de l’embassament de Cúber. El cos estava a la zona coneguda com la Canaleta, a 15 minuts caminant del seu vehicle, que estava estacionat a l’aparcament de l’embassament. S’ha activat el protocol d’assistència psicològica per la família, l’home i el fill, que eren a la zona.
La dona va ser vista per darrera vegada dimecres passat al Molinar de Palma, on vivia. La Guàrdia Civil investiga les causes de la mort.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els participants han demanat a crits i amb pancartes que el delegat del Govern deixi el seu càrrec
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals