Encara s'haurà d'esperar als resultats de les anàlisis per tal de determinar si aquestes troballes pertanyen a alguns de les 58 víctimes
Conclouen les exhumacions al cementeri de Sant Francesc per trobar les restes de les 58 víctimes del franquisme que moriren a la colònia penitenciària del Campament, a Formentera. Els resultats d’aquestes feines són esperançadors, però encarà caldrà esperar els resultats de les anàlisis per determinar si les troballes pertanyen a aquestes víctimes.
En cinc de les 20 sepultures intervingudes s’han trobat restes que podrien ser compatibles amb els presos del Penal de Formentera. És especialment esperançadora la troballa d’un cos amb signes d’haver patit tuberculosi.
També s’ha recuperat una medalla de la Verge de la Miraculosa, exactament igual a la que es va recuperar en la fossa del cementeri de Son Coletes, a Manacor.
Malgrat aquestes hipòtesis, encara s’haurà d’esperar als resultats de les anàlisis per tal de determinar si aquestes troballes pertanyen a alguna de les 58 víctimes. En cas que finalment es confirmi, s’obriria la porta a una segona fase d’exhumacions a fi de recuperar les restes de les altres víctimes.
Aquestes feines s’inclouen dins el Segon Pla de Fosses del Govern.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval