Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

Encara s'haurà d'esperar als resultats de les anàlisis per tal de determinar si aquestes troballes pertanyen a alguns de les 58 víctimes
Conclouen les exhumacions al cementeri de Sant Francesc per trobar les restes de les 58 víctimes del franquisme que moriren a la colònia penitenciària del Campament, a Formentera. Els resultats d’aquestes feines són esperançadors, però encarà caldrà esperar els resultats de les anàlisis per determinar si les troballes pertanyen a aquestes víctimes.
En cinc de les 20 sepultures intervingudes s’han trobat restes que podrien ser compatibles amb els presos del Penal de Formentera. És especialment esperançadora la troballa d’un cos amb signes d’haver patit tuberculosi.
També s’ha recuperat una medalla de la Verge de la Miraculosa, exactament igual a la que es va recuperar en la fossa del cementeri de Son Coletes, a Manacor.
Malgrat aquestes hipòtesis, encara s’haurà d’esperar als resultats de les anàlisis per tal de determinar si aquestes troballes pertanyen a alguna de les 58 víctimes. En cas que finalment es confirmi, s’obriria la porta a una segona fase d’exhumacions a fi de recuperar les restes de les altres víctimes.
Aquestes feines s’inclouen dins el Segon Pla de Fosses del Govern.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar