Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un d'ells podria ser el de Julià Fullana, fill del fundador del Partit Socialista de Llucmajor
Després d’una setmana de descensos amb una grua especial i d’haver excavat des dels 40 als 47 metres de profunditat, aquest dilluns els arqueòlegs han trobat tres cossos dins el pou de s’Àguila, a Llucmajor.
Tots els cossos presenten fractures per la caiguda. Un d’ells podria ser el de Julià Fullana, un dels fills del fundador del Partit Socialista de Llucmajor. La memòria oral el situa en aquest punt, on diuen, va ser torturat i llançat viu l’agost de 1936.
Des de Memòria de Mallorca creuen que al pou també hi podria haver els cossos de set comunistes que treballaven a la pedrera del Pil·larí i d’alguns desapareguts que no trobaren a la fossa de Porreres.
Els arqueòlegs continuaran fent-hi feina almanco durant aquesta setmana per trobar-hi més restes humanes.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €