Encara no s'ha pogut identificar
Imatge d'arxiu.
457Han localitzat el cadàver d’un home en aigües de Llucmajor. S’investiga ara si és una persona que hauria arribat en l’embarcació que es va trobar buida fa uns dies a Formentera. Dimarts, ja es varen localitzar dos homes morts per ofegament, que no han pogut ser identificats i que podrien haver arribat en la mateixa barca.
Pel que fa al cadàver trobat aquest divendres, de moment, tampoc no s’ha pogut identificar. El grup especial d’activitats subaquàtiques de la Guàrdia Civil l’ha recuperat de l’aigua. Fins al lloc també s’ha desplaçat la Policia Local de Llucmajor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions