Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

No es descarta que es tracti d'un barraquista desaparegut a Fornalutx durant el darrer temporal
La Guàrdia Civil, Salvament Marítim i la Policia Local de Ciutadella van rescatar aquest dissabte el cadàver d’una persona sense identificar a 300 metres de la costa. El cos, en avançat estat de descomposició, el van descobrir devers les 5 i mitja del capvespre els tripulants d’una embarcació que navegava per la zona del Pont d’en Gil de Ciutadella. Després de rescatar el cos, els efectius d’emergència desplaçats el van traslladar fins al port interior de Ciutadella.
La Guàrdia Civil creu que es tracta d’un home, però resta a l’espera dels resultats de l’autòpsia per a identificar-lo. No es descarta que es tracti d’un barraquista desaparegut a Fornalutx durant el darrer temporal.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia