El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Se sap que és un home de cinquanta anys, però l'autòpsia es farà aquest dimarts
Imatge d'arxiu.
465Aquest dissabte, devers les 15.15 h, s’ha trobat un cadàver a la platja de s’Argamassa, a Santa Eulària des Riu. No se’n coneix la identitat, però es tracta d’un home de devers cinquanta anys.
Hi han acudit un metge forense i la policia judicial. L’alçament del cadàver s’ha duit a terme a les 17 h i l’autòpsia s’efectuarà aquest dimarts, primer dia feiner.
La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades