Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Podria tractar-se de les restes d'una persona immigrada, segons fonts de la investigació
A Menorca s’està investigant la troballa d’un cadàver a la costa de Favàritx, a Maó. Es tracta del cos en avançat estat de descomposició.
Sembla que el cadàver portava força temps a la mar, segons han informat els bombers que han rescatat el cos. El descobriment s’ha fet cap a les dotze del migdia d’aquest dijous, quan algú ha alertat al 112, que ha avisat la Guàrdia Civil, el cos competent quan hi ha situacions com aquesta a la mar. Finalment, s’ha fet càrrec de la investigació la Policia Nacional, ja que el cadàver ha aparegut a les roques situades a l’esquerra del far de Favàritx.
Cap a les dues del capvespre, els bombers han rescatat el cos, després que el jutge que porta el cas hagi decretat l’aixecament del cadàver. Tot i que no es descarta cap hipòtesi, fonts de la investigació apunten que es podria tractar de les restes d’una persona immigrada. Demà matí està previst que el forense en faci l’autòpsia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat