Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Una de les hipòtesis indica que hauria caigut fa temps d'una embarcació de narcotraficants que es dirigia a França
A les 11.00 del dematí de diumenge, el patró que vigila els fondejos a les praderies de posidònia de la costa de Sant Lluís va veure un paquet que surava enmig del mar. Era a uns 200 metres de la platja de Binibèquer, va remolcar-lo i el va dipositar a un moll de Torret.
Es tractava d’un fardell que contenia 30 kilos d’haixix. Segons expliquen els veïns de Binibèquer, el fardell feia molta pudor. El motiu és que es trobava en un estat avançat de descomposició, ja que sembla que podia fer mesos que era dins el mar.
Un cop informats, la Policia Local i la Guàrdia Civil es van desplaçar fins allà per recollir-lo. A hores d’ara, es troba al quarter de la Guàrdia Civil de Sant Lluís, que ha obert una investigació per conèixer-ne l’origen.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata