Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

És la segona vegada que aquesta espècie vulnerable nidifica a la mateixa platja en només dos anys
Aquest dijous al matí s’ha localitzat un altre niu de tortuga marina Caretta caretta a la platja de Can Pere Antoni, a Palma. Es tracta de la segona troballa registrada al mateix lloc, després de la que va haver-hi fa dos anys. Tot i ser una espècie vulnerable i poc habitual a les Balears, la seva presència al litoral illenc mostra una tendència a l’augment.
El niu conté 77 ous, dels quals 10 han estat traslladats a l’Aula de la Mar de Palma per incubar-los de manera artificial. Els altres 67 es mantenen a la platja, en una zona més segura per evitar el risc d’inundació. El niu ha estat senyalitzat i es troba sota vigilància constant durant els seixanta dies aproximats que dura el període d’incubació.
La Direcció General de Medi Natural i Gestió Forestal de la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural té la competència de la nidificació dels ous d’aquestes espècies, i el Cofib s’ha encarregat de protegir-los i conservar-los.
Les autoritats recorden la importància de no molestar l’animal en cas de trobada i d’avisar immediatament els serveis d’emergència. Cada niu és una nova esperança per a la recuperació d’aquesta espècie mil·lenària. La seva conservació és clau per preservar la biodiversitat marina del nostre litoral.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat