Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Els lladres no l'havien acoseguit obrir i conservava intactes les pertinences del propietari
El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil ha recuperat una caixa forta robada del fons de la mar. Els lladres l’havien robat a una casa de Cala Marçal (Felanitx), a prop d’on va ser trobada.
El dia 21, una parella que feia snorkel la va trobar i, l’endemà, s’hi van desplaçar els bussejadors de la Guàrdia Civil. La caixa estava a 15 metres de profunditat devora uns penya-segats a Punta des Jonc. La investigació va concloure que els lladres no l’havien aconseguit forçar.
El seu propietari, que n’havia denunciat el robatori pocs dies abans, la va obrir. Dedins hi havia les seves pertinences intactes: 1.000 euros i documents.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol