Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Quan hi han arribat els serveis d'Emergència, ja no s'ha pogut fer res per salvar-li la vida
Els Mossos d’Esquadra passades les 3 de la matinada han trobat una dona a la platja de la Barceloneta amb signes de violència. La víctima, que tendria uns 40 anys, anava indocumentada. El cos ha estat trobat davant d’una de les discoteques més populars de la zona.
Quan hi han arribat els serveis d’Emergència, ja no s’ha pogut fer res per salvar-li la vida. La policia catalana n’investiga els fets i no en descarta cap hipòtesi.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €