Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els fets han ocorregut a Màlaga i l'animal ja ha estat traslladat a un centre de recuperació d'espècies
Uns agents de la Policia Local ha hagut de treure del cotxet d’un infant una serp de més d’un metre de llargària. Ha passat a Màlaga. Un home regava les plantes al jardí quan la va veure. No va ser a temps a tancar la porta de la casa, i l’ofidi hi va poder entrar. S’havia amagat al cotxet.
La Policia Local ha traslladat l’animal al Centre de Recuperació d’Espècies Amenaçades malagueny, perquè després d’una observació, puguin alliberar-lo al seu hàbitat natural.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire