Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
N'han trobat prop d'una dotzena en els darrers anys a punts distants de Mallorca. No duen l'identificador
La Direcció General de Ramaderia estudia l’aparició de vaques mortes a vorera de mar. Són ramat al qual els han arrabassat el xip d’identificació. La darrera troballa ha estat fa pocs dies a la costa de Manacor.
Eliminar un animal mort pot ser costós per al pagès depenent d’on és l’explotació. De moment, es desconeix si les vaques mortes han arribat per mar o són de Mallorca. El centre de Protecció d’Animals Domèstics s’encarrega de retirar les restes i processar-les.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora