Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El primer ministre del Canadà hi surt amb la cara pintada de negre
El primer ministre del Canadà, Justin Trudeau, ha demanat disculpes per la foto que ara vos mostrarem en què surt pintat de negre. La imatge és d’una festa temàtica d’Aladí celebrada l’any 2001, quan Trudeau era professor universitari.
L’ha publicada la revista Time. L’ha extreta d’un anuari del centre educatiu on impartia classes. Als Estats Units i al Canadà, fa anys que es considera un gest molt racista que una persona blanca es pinti la cara per representar-ne una de negra. De fet, el primer ministre canadenc, que està en precampanya electoral, ha admès que va ser una actitud racista.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals