El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
No obté la majoria absoluta i haurà de cercar suports
Victòria del Partit Liberal, liderat per Justin Trudeau, en les eleccions celebrades aquest dilluns al Canadà. L’actual president ha aconseguit revalidar la victòria després de convocar anticipadament els comicis, i afronta el seu terce r mandat.
Tot i això, no ha aconseguit la majoria absoluta i haurà de buscar suports per governar. Amb el 93 per cent dels vots escrutats, ha obtingut el 31,8 per cent dels vots i 156 dels 338 diputats de la Cambra dels Comuns, davant els 122 del Partit Conservador.
El president ha dit, en conèixer la victòria, que els canadencs han elegit un pla progressista per dirigir el país.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles