Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El grup mallorquí entén que l'empresa que n'ha guanyat la concessió no compleix alguns requisits del concurs
El Grup Trui recorre contra la resolució de l’Ajuntament de Palma que ha concedit, a una empresa establerta a Madrid, el concurs per gestionar el recinte de Son Fusteret, els pròxims 12 anys, més 3 prorrogables, a partir de dia primer de gener. L’empresa guanyadora del concurs ha estat Trampolín Eventos, establerta a Madrid i que ha fet una oferta més de 450.000 euros anuals, més del triple que els mallorquins.
Per recórrer contra la resolució, Trui al·lega que l’empresa adjudicatària no compleix amb els requisits tècnics. Tot i que aquest recurs seguirà el seu procés judicial, l’ajuntament afirma que el concurs és lícit i que l’empresa guanyadora serà la que haurà de gestionar l’espai.
Per Son Fusteret hi han passat més de 2 milions i mig d’espectadors i s’han duit a terme prop de 350 esdeveniments. Des de 2014, Trui ha gestionat aquest recinte, fins a convertir-lo en un referent nacional i internacional. L’empresa mallorquina ja està valorant alternatives per continuar amb la tasca d’aquests anys.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut