El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El candidat republicà ha guanyat a quatre dels estats clau: Wisconsin, Michigan, Arizona i Nevada
Trump celebra el seu triomf davant centenars de seguidors.
295El candidat republicà a la Presidència, Donald Trump, s’ha proclamat la matinada d’aquest dimecres guanyador de les eleccions estatunidenques, en una victòria que està prop de ser confirmada i que apunta que ha arrasat enfront de la demòcrata Kamala Harris. Serà la primera vegada en més d’un segle que un antic president torna a ser-ho després de perdre unes eleccions i també la primera ocasió en què un criminal convicte arriba a la Presidència del país.
“El que ha passat és una bogeria, és una victòria política que no s’havia vist abans al nostre país”, va proclamar Trump en un acte celebrat en el centre de convencions de West Palm Beach (Florida), on s’han reunit els seus seguidors a esperar els resultats. L’expresident (2017-2021) ha sortit a celebrar-ho, acompanyat de tota la seva família i del senador per Ohio J. D. Vance, a les 2.20 h de la matinada.
La seva victòria està pràcticament feta, a l’espera que alguna una altra cadena la proclami, perquè el republicà només necessita els 3 compromissaris del conservador estat d’Alaska, l’últim a tancar les urnes, perquè es pugui declarar guanyador, la qual cosa és més que probable.
A més, el republicà duu l’avantatge en la resta dels quatre estats clau: Wisconsin, Michigan, Arizona i Nevada. Això li pot donar una victòria rotunda i pot fer que obtingui també la majoria del vot popular, un fet que no va aconseguir en la seva primera elecció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits