Als Estats Units, Donald Trump ha aconseguit que la Cambra de Representants comenci el desmantellament de la Llei sanitària d’Obama.
Després de dos fracassos, Trump ha fet una passa per complir una de les seves promeses de campanya, que ara haurà d’aprovar-se al Senat. Per celebrar-ho, el president va acollir els congressistes republicans als jardins de la Casa Blanca.
Amb la nova llei, fins a 24 milions de persones podrien perdre la cobertura mèdica en els pròxims 10 anys.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa